top of page
Monitöre Bakan Oyuncu
service-1_edited_edited_edited.png

7/24 ürün bilgisi ve teknik servis desteÄŸi için arayabilirsiniz.
0850 302 57 19

TEKNİK SERVİS / İSTANBUL

teknik_servis.png
kargo.png
saat.png
urun_takip.png
urun_teslim.png

TEKNİK SERVİS

Teknik Servis ziyaretlerinizi saÄŸlıklı bir ÅŸekilde gerçekleÅŸtirebilmeniz için ziyaretiniz öncesinde randevu almanız gerekmektedir. Teknik Servislerimiz Hafta içi, 09.00-18.30 / Cumartesi 09.00-15.00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

​

Teknik Servisimize kargo ile ürün göndererek de hizmet alabilirsiniz.

​

MNG KARGO üzerinden ücret ödemeden ürününüzü tarafımıza ulaÅŸtırabilirsiniz.

​

Teslim ettiÄŸiniz veya kargo ile gönderdiÄŸiniz ürünün servis durumunu öÄŸrenmek ve diÄŸer her konuda bilgi almak için 0850 302 57 19 numaralı ÇaÄŸrı Merkezimiz 09:00-18.30 arasında hizmet vermektedir.

​

ÜRÜN GÖNDERİMİ

Ürününüzü Asya Pasifik Teknoloji Teknik Servisi’ne ücretsiz ÅŸekilde ulaÅŸtırmak için, size en yakın MNG KARGO ÅŸubesine giderek, kargo yetkilisine 439632830 numaralı Asya Pasifik Teknoloji Hesap Numarasını vermeniz ve karşı ödemeli gönderim yapacağınızı belirtmeniz yeterlidir. Cihazınızın yetkili servise gidiÅŸ geliÅŸindeki kargo ücretleri, üründe kullanıcı hatası olmadığı sürece Asya Pasifik Teknoloji tarafından karşılanacaktır. Lütfen ürünün içerisine arıza notu ekleyiniz.

​

Taşıma sırasında zarar görmemesi için ürününüzü saÄŸlam ÅŸekilde paketlemelisiniz. Ürün dış etkenlere karşı dayanıklı bir kutu içine yerleÅŸtirilmeli, köpük ve sünger gibi malzeme ile desteklenmelidir. Kargo firması yanlış ve eksik paketlemeden kaynaklanan hasarlardan ötürü sorumluluk kabul etmeyecektir.

​

Ürünü anlaÅŸmalı olduÄŸumuz MNG KARGO dışında farklı kargo firması ile ürünün gönderilmesinin istenmesi durumunda ürün ile ilgili tüm hasar sorumluluÄŸu ve gönderi ücreti kullanıcı tarafından karşılanır.

​

Servis dönüÅŸü ürünü kargodan teslim alım esnasında kontrol etmeyi, ürünün hasarlı olması durumunda kargo görevlisine tutanak tutturmayı unutmayınız.

 

Ürün gönderim öncesi yaÅŸadığınız sorunu tümü ile güncel iletiÅŸim bilgilerinizi belirtmek ve data yedeÄŸinizi alarak göndermeniz servis sürecinizi en aza indirecektir.

​

Not: Ürünlerinizin içerisinde data olması halinde ürününüze tam olarak müdahale edilemez. Ürününüz test birimlerinde test diski ile test edilir. Bu sebepten dolayı ürününüzü servisten teslim aldığınızda hatalar ile karşılaÅŸabilirsiniz. Ürünü servise bırakma esnasında önemli data olmamasına dikkat ediniz.

 

SERVİS SÜRESİ

Arızalı ürün servis sürecimiz 1 ile 21 gün arasındadır, bu süreci aÅŸan ürünler için Servis tarafından ayrıca bildirileceksiniz. Servisimizde arıza tespit ya da teÅŸhis ücreti bulunmamaktadır. Servis Süreçlerinde Sanayi Bakanlığının belirlediÄŸi 20 iÅŸ günü süreci uygulanmaktadır.

​

ÜRÜN TAKİBİ

Ürününüz servise geldikten sonra yapılan incelemelerde kullanıcı hatası ya da garanti dışı görülmesi durumunda öncelikle ürününüze Expertiz iÅŸlemi uygulanarak onayınız için servis yetkilileri tarafından bilgilendirilirsiniz. Onay ya da red kararınıza istinaden ürünün onarım iade süreci tekrar baÅŸlayacağından ürün onarım gün sayacı tekrar baÅŸtan baÅŸlayacaktır.

 

Ürünün onarım süreçleri ile ilgili kullanıcıya ulaşılamaması durumunda yaÅŸanacak olası aksaklıklar kullanıcı sorumluluÄŸundadır.

 

Ürününüz garanti dahilinde ise servis ürün ile ilgili tüm süreçleri tamamlayarak ürün hazır olduÄŸunda gönderim öncesi kullanıcılarımız bilgilendireceklerdir.

 

Garantili ürünlerde servis süreci ürün kargo firmasına verdiÄŸi andan itibaren baÅŸlar, garanti haricindeki ürünler için ürün servise giriÅŸ yaptığı anda baÅŸlar ve kullanıcı onay süreci yasal süreye dahil deÄŸildir.

 

Ürününüz serviste olsun veya olmasın 0850 302 57 19 numaralı ÇaÄŸrı Merkezimize 09:00-18:30 saatleri arasında ulaÅŸarak ürününüz veya diÄŸer konular ile ilgili sorularınıza cevap bulabilir ya da mesaj göndererek servis süreci ve ürünler hakkında bilgi alabilirsiniz.

​

ÜRÜN TESLİMİ

Elden bırakılan ürün servis formu ile gelen kiÅŸiye teslim edilir. 30 gün içinde servisten alınmayan üründen ardiye ücreti talep edebilir. 90 gün içinde alınmayan ürünlerden ASYA PASİFİK TEKNOLOJİ  sorumlu tutulamaz. Bakım iÅŸlemleri tamamlandığında elden bıraktığınız cihazı servislerimizden sıra numarası alarak elden teslim alabilirsiniz.

 

Elden teknik servisimize bırakılan ürün servis formu ile gelen kiÅŸiye teslim edilir, Servis formu herhangi bir ÅŸekilde kaybolması halinde ürünü servise bırakan kiÅŸi kimlik-ehliyet-pasaport gibi resmi kiÅŸisel belgeler ile teslim alabilir.

 

Ücretli olarak yapılan iÅŸlemlerde ödeme yapılmadan ürün çıkışı yapılmaz. Ödeme yaptığınızda ürün gelen adrese ya da güncellediÄŸiniz yeni bir adrese gönderilebilir. Ücret onayı, data onayı ya da ürünün onarımı için gereken ödeme için beklenilen süre servis sürecine dahil deÄŸildir.

 

Herhangi bir sebepten kullanıcıya ulaşılamaması durumunda yasal süre (20 iÅŸ günü) geçmeden ürünün geldiÄŸi adrese ya da önceden belirttiÄŸiniz adrese onaysız gönderimi yapılacaktır.

Lütfen kargolarınızı MNG kargo ile gönderiniz.

AnlaÅŸma no: 439632830
ASYA PASİFİK TEKNOLOJİ TEKNİK SERVİS / İSTANBUL

ASIA PACIFIC TECHNOLOGY

Showroom: Süleymaniye Mahallesi, Ord. Prof. Dr. Cemil Birsel Caddesi, No: 31 Dükkan 7, Fatih, İSTANBUL

Åžube: Tahtakale Mahallesi, Cömerttürk Sokak, No: 6-A Fatih,, İSTANBUL

info@vorcom.com.tr

bottom of page